Frågor & svar

Behöver du hjälp? Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.

Om du vet dina inloggningsuppgifter till Rötter kan du uppdatera din e-postadress själv på Min sida.

Uppdatera e-postadress på Min sida:

  1. Logga in på Rötter genom att klicka på "Logga in" längst upp till höger på www.rotter.se.
  2. Klicka på länken "Min sida" längst upp till höger på sidan.
  3. Klicka på knappen "Konto" längst upp på "Min sida".
  4. Fyll i din nya e-postadress samt bekräfta din e-postadress.
  5. Klicka "Uppdatera" för att spara ändringen.

Uppdatera e-post när du har glömt dina inloggningsuppgifter:

Om du har glömt dina inloggningsuppgifter till Rötter skicka ett e-post till oss på info@rotter.se så hjälper vi dig att uppdatera din e-postadress. Glöm inte att ange din gamla e-postadress i e-postet så att vi vet vilken e-post som behöver uppdateras!

kundtjanst

 

Behöver du fortfarande hjälp?

Kontakta oss på info@rotter.se

Det går även bra att ringa till kansliet under våra telefontider.

Växel: 08-440 75 50

Telefontider: helgfria tisdagar och torsdagar klockan 13.00–15.00.